W sklepach Marks&Spencer w Warszawie (Wars i Sawa oraz Złote Tarasy),  w dniach 29 – 30 czerwca można było wesprzeć program Pajacyk.



Inicjatywa „Bike 400 Engagement Challenge” jest częścią globalnej inicjatywy ekologiczno-etycznej firmy Marks&Spencer, której jednym z założeń jest zbiórka pieniędzy na cel charytatywny. Polski oddział Marks&Spencer wybrał program Pajacyk. Polscy pracownicy firmy postanowili połączyć wysiłek fizyczny ze zbiórką pieniędzy na Pajacyka.  W dn. 29-30 czerwca br. pracownicy firmy wsiedli na stacjonarne rowery, by przez 12 godzin, zmieniając się rotacyjnie, zachęcać klientów sklepów M&S do przekazywania datków na dożywianie dzieci w Polsce w ramach programu Pajacyk. 
 
W dniach 29-30 czerwca w ramach zbiórki w sklepach Marks & Spencer uzbieraliśmy 7 767,53 zł na rzecz dożywiania dzieci. Pracownikom oraz klientom sklepów serdecznie dziękujemy.