Realizacja działań PAH nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie wielu firm. Z drugiej strony, marka PAH pozytywnie wpływa na działania biznesowe naszych partnerów.


Proces produkcji bransoletek w firmie Lemoniq, która jest partnerem PAH. Wspólnie z Lemoniq tworzymy biżuterię, którą sprzedajemy w Sklepie PAH. Dochód ze sprzedaży akcesoriów jest przekazywany na działania PAH.

Dołącz do grona Partnerów PAH i zmieniaj z nami świat na lepsze! Pozwól nam wnieść świeże spojrzenie i innowacyjność działania do strategii społecznej odpowiedzialności Twojej firmy!
Poznaj KLUB PAH SOS BIZNES.

Poznaj możliwości partnerstwa z PAH i wybierz najlepszy dla siebie sposób współdziałania:
- Klub PAH SOS Biznes: założyliśmy go specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą sobie pozwolić na przekazywanie dużych darowizn. Członkostwo w Klubie PAH SOS Biznes wiąże się z przekazywaniem darowizny w sugerowanej wysokości 5000 zł rocznie (jednak nie mniejszej niż 1200 zł rocznie). Składki zasilają fundusz pomocy humanitarnej, dzięki któremu możemy szybko reagować, gdy wydarzy się kryzys. Dowiedz się więcej o Klubie PAH SOS.

- Darowizna pieniężna: jednorazowa wpłata lub regularne wpłaty przekazywane na wybrany cel lub działalność statutową PAH. Pamiętaj, że darowiznę pieniężną możesz odliczyć od podstawy opodatkowania (maksymalnie do wysokości 10% dochodów).

- Darowizna usługowa: na działania statutowe PAH oraz wybrane programy. Firmy, z których nieodpłatnie świadczonych usług najczęściej korzystamy to agencje kreatywne, firmy kurierskie, agencje badawcze, firmy tłumaczeniowe, szkoły językowe, itp.

- Darowizna rzeczowa: przekazywanie sprzętu/potrzebnych materiałów na rzecz PAH lub na rzecz osób, które obejmujemy pomocą w Polsce i na świecie.

- Program lojalnościowy: jeśli prowadzisz działalność usługową, możesz wprowadzić system premiowania zakupów punktami, które Twój klient może następnie przekazać na wybrany program PAH.

- Namów pracowników, by robili zakupy w Sklepie PAH i pamiętaj, że każdego roku możesz u nas zamówić kartki świąteczne albo społecznie odpowiedzialne gadżety dla swoich pracowników.

- Wykup powierzchnię reklamową na stronie www.pajacyk.pl (w brzuszek Pajacyka klika dziennie ponad 60 tysięcy ludzi!). Jeśli chcesz wykupić powierzchnię, skontaktuj się z agencją Goldbach Audience.

- Zaproponuj swoim pracownikom system payroll, czyli opcję przekazywania regularnych dotacji z części przychodów (np. "końcówek" pensji, stałej kwoty, stałego procentu) na podstawie pisemnej deklaracji pracownika. Dobrą praktyką  jest pomnażanie przez firmę kwoty przekazywanej łącznie przez pracowników Twojej firmy.

- Możemy również wspólnie zdecydować o działaniu typu cause-related marketing i na przykład wprowadzić do sprzedaży produkt dedykowany PAH, albo oznaczyć logo PAH produkt, który już posiadasz w ofercie, by dać klientom znać, że wybierając daną rzecz przyczyniają się do zmiany świata na lepsze, bo Twoja firma przekazuje PAH procent od sprzedaży, zysku lub obrotu.

Zainwestuj w zmianę! Dołącz do grona partnerów PAH!


Zapraszamy do kontaktu, by dopracować ofertę dla Twojej firmy:
Anna Kucińska (anna.kucinska@pah.org.pl)