pl
AAA
pl
AAA

GENERALI DLA PAJACYKApowrót

 

 

 

 

OBIAD DLA DZIECKA ZA ANKIETĘ KLIENTA – JAK TO DZIAŁA?

Generali rozpoczęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną! W ramach tej współpracy, za każdą ankietę w ramach badania satysfakcji wypełnioną przez Klienta firmy, Generali będzie fundowało obiad dla dziecka dożywianego w ramach naszego programu Pajacyk.

Klient w centrum uwagi to dla Generali nie jest slogan, ale realne działanie. Wprowadzamy wiele uproszczeń i udogodnień, ale w ich wdrażaniu kluczowe są oczekiwania Klienta. By je lepiej poznać, prowadzimy badanie satysfakcji Klienta NPS – Net Promoter Score, a płynące z niego wnioski wdrażamy w postaci konkretnych rozwiązań – wyjaśnia Marta Bartosiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej w Generali.

Opinia każdego Klienta jest dla Generali bezcenna, dlatego ubezpieczyciel wysyła ankiety do Klientów, którzy wyrazili na to zgodę, po każdym ich kontakcie z firmą, niezależnie czy to jest zakup polisy, czy zmiana danych na polisie, likwidacja szkody czy reklamacja. Jednak wysłanie ankiety nie oznacza otrzymania opinii. W jaki sposób skłonić Klienta, by zechciał podzielić się swoją opinią o produktach i usługach? Generali postanowiło za każdą wypełnioną ankietę sfinansować obiad w ramach programu Pajacyk, realizowanego przez naszą organizację.

Taka współpraca przynosi korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron. Klient wypełniając ankietę wpływa nie tylko na stałą poprawę świadczonych przez Generali usług i oferowanych produktów, ale także przyczynia się do sfinansowania obiadu dla ucznia lub uczennicy objętych działaniem programu. Generali pozyskuje opinie i może dostosowywać do nich swoje produkty, usługi i procesy, a jednocześnie wspiera szlachetny cel. A my zyskujemy dodatkowe fundusze mogąc pomóc jeszcze większej ilości dzieci.

Współpraca z firmą Generali znakomicie wpisuje się w kierunek rozwoju działań z biznesem, jaki przyjęła nasza organizacja. Sukces akcji tego typu leży w synergii działań partnera biznesowego i jego klienta. Gdy to nastąpi, jest win-win dla każdej ze stron – komentuje Karina Diłanian-Pinkowicz, nasza kierowniczka Zespołu Współpracy z Darczyńcami. – Cieszymy się, że program Pajacyk może się rozwijać, a nasz partner dzięki temu poprawia jakość swojej obsługi klienta.

Pierwsze zaproszenia do udziału w badaniu z programem Pajacyk zostały wysłane do Klientów 1 października br. W pierwszym etapie współpraca będzie realizowana przez pół roku, ale obie strony zapowiadają otwartość na jej przedłużenie, jeżeli tylko podarowanie posiłku dziecku będzie wystarczającym bodźcem dla Klienta, by poświęcić mu dosłownie kilka minut i podzielić się opinią.

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.