AAA
AAA

Ekspert merytoryczny programu Pajacyk – pomoc psychospołecznapowrót

Lokalizacja: Toruń/Warszawa 

Twój zakres obowiązków/Do Twoich zadań należeć będzie: 

  • weryfikacja  i opiniowanie wniosków konkursowych pod względem merytorycznym  
  • zapewnienie wskazówek programowych i wsparcia technicznego w celu wzmocnienia podejścia PAH do świadczenia pomocy psychologicznej i psychospołecznej w szczególności dla dzieci i młodzieży
  • przygotowanie i prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń merytorycznych  
  • dzielenie się wiedzą i doświadczeniami w zakresie pomocy psychologicznej i pracy z dziećmi i młodzieżą  
  • przygotowywanie raportów dla donorów w cyklu miesięcznym/ kwartalnym/rocznym
  • zapewnienie wsparcia technicznego i odpowiedniego wkładu w projektowanie programów wsparcia psychospołecznego i psychologicznego PAH  
  • przeprowadzanie wizyt monitoringowych w organizacjach partnerskich  
  • współpraca z zewnętrznymi podmiotami (organizacje partnerskie, donorzy, instytucje etc. ) w zakresie merytorycznym
  • wsparcie techniczne i informacja zwrotnej dla realizatorów projektów z zakresu pomocy psychospołecznej
  • opracowanie narzędzi niezbędnych do realizacji projektów (matryce wskaźników, wzory raportów etc.)  
  • weryfikacja raportów od organizacji partnerskich pod względem merytorycznym  
  • przygotowywanie strategiczne i operacyjne planów programów merytorycznych  
  • działania zgodne z międzynarodowymi standardami i najlepszymi praktykami 

 

Nasze wymagania/ Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: 

  • posiadasz wykształcenie wyższe na kierunku psychologia/ psychoterapia/ socjoterapia, praca socjalna 
  • posiadasz minimum 2 lata w obszarze merytorycznym jako psycholog dziecięcy, psychoterapeuta, interwent kryzysowy 
  • posiadasz udokumentowane doświadczenie w obszarze zdrowia psychicznego, pomocy psychologicznej, pracy socjalnej, interwencji kryzysowej – ze szczególnym uwzględnieniem pracy z dziećmi i młodzieżą 
  • posługujesz się biegle językiem angielskim i polskim (poziom C1) 
  • posiadasz wysoki poziom kompetencji w planowaniu, organizowaniu zadań 
  • masz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu trwałych relacji 
  • cechujesz się wysoką kulturą pracy, dobrą organizacją, odpowiedzialnością i komunikatywnością 
  • masz silnie rozwiniętą kompetencję międzykulturową oraz wysoką motywację do pracy w sektorze humanitarnym 
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (poziom średniozaawansowany); 
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B; (opcjonalnie) 
  • jesteś gotowy/a do krótkookresowych podróży służbowych na terenie Polski 

 

Oferujemy: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
  • elastyczny czas pracy; możliwość pracy hybrydowej
  • dodatkowe dni wolne w ciągu roku
  • benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne 

 

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do 26.09.2023 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego. 

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.