AAA
AAA

Field Operations Managerpowrót

Polska Akcja Humanitarna (PAH) jest organizacją pozarządową. Od 25 lat udzielamy pomocy w nagłych wypadkach na całym świecie. Prowadzimy także misje w kilku krajach objętych kryzysem. Nasze interwencje – zarówno humanitarne, jak i rozwojowe – zostały przeprowadzone do tej pory w 44 krajach. Koncentrujemy się na zapewnieniu zrównoważonego i stabilnego rozwoju regionów dotkniętych skutkami wojen i / lub klęsk żywiołowych. Posiadamy długoletnią wiedzę specjalistyczną w zakresie zapewnienia wody, urządzeń sanitarnych i higieny (WASH), ale także realizujemy projekty w zakresie zabezpieczenia żywności i źródeł utrzymania (FSL), a także żywienia i edukacji. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pah.org.pl.

Informacje ogólne:

  • Organizacja: Polska Akcja Humanitarna (PAH)
  • Stanowisko: Field Operations Manager
  • Lokalizacja: Warszawa z regularnymi podróżami do misji na całym świecie
  • Okres zatrudnienia: stały / pełny etat
  • Data rozpoczęcia: jak najszybciej
  • Raportuje bezpośrednio do: Dyrektora Zarządzającego

Zakres obowiązków:

  • Skuteczna i efektywna koordynacja procesów operacyjnych i działań celem realizacji programów pomocy humanitarnej i rozwojowej terminowo, w standardach zgodnych ze strategią organizacyjną, wymogami donatorów i w ramach przydzielonego budżetu
  • Wsparcie operacyjne misji PAH na Ukrainie, w Somalii, Kenii, Sudanie Południowym oraz w Iraku i Jemenie
  • Usprawnianie procesów operacyjnych
  • Zarządzanie zespołem koordynatorów programu misji oraz wsparcie i nadzór kierowników misji (w tym zarządzanie zdalne) w złożonym, międzynarodowym środowisku i strukturze matrycowej
  • Zarządzanie zespołem pomocy natychmiastowej
  • Opracowywanie i wdrażanie planów operacyjnych;
  • Koordynacja procesu przygotowania budżetu i nadzór nad jego realizacją
  • Opiniowanie dokumentów i przedsięwzięć oraz tworzenie i aktualizacja zasad i procedur
  • Reprezentowanie organizacji w kontaktach z różnymi zainteresowanymi stronami (w tym międzynarodowymi darczyńcami / audytorami / urzędnikami państwowymi, przedstawicielami mediów itp.);
  • Odpowiedzialność za bezpieczeństwo na misjach międzynarodowych
  • Przygotowanie i prowadzenie wewnętrznych szkoleń merytorycznych
  • Przygotowanie i rekomendacja działań pomocy natychmiastowej
  • Współpraca z zewnętrznymi audytorami i instytucjami kontroli
  • Rozwijanie kompetencji pracowników
  • Nadzorowanie pracy podległego zespołu pod kątem merytorycznym

 

 

 

 

 

KWALIFIKACJE

Wymagania:

  • Dobrze ugruntowana wiedza na temat systemu koordynacji pomocy humanitarnej i funkcjonowania sektora humanitarnego
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami sektora humanitarnego
  • Doświadczenie w zarządzaniu programami humanitarnymi w krajach ogarniętych kryzysami
  • Znajomość zasad bezpieczeństwa w sektorze humanitarnym
  • Wykształcenie wyższe (dużym atutem wykształcenie kierunkowe)
  • 5 lat doświadczenia na stanowisku koordynacyjnym i w zarządzaniu co najmniej 5-cio osobowym zespołem (mile widziane doświadczenie z zakresu zdalnego zarządzania)
  • Umiejętności w zakresie coachingu i rozwoju zawodowego
  • Mocne i sprawdzone umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i organizacyjne.
  • Umiejętność efektywnej pracy z zespołem zróżnicowanym etnicznie we wrażliwym otoczeniu.
  • Silne umiejętności komunikacji i prezentacji,
  • Doświadczenie w prowadzeniu spotkań, prezentacji i przeprowadzania szkoleń
  • Gotowość do wyjazdów do krajów ogarniętych kryzysami humanitarnymi
  • Wysoki poziom inicjatywy na rzecz innowacji i przewodzenia w warunkach zdalnych i przy ograniczonych zasobach
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Wymagana doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1)

Co oferuje PAH:

  • Pracę pełną wyzwań, ekscytującą i aktywną, w organizacji łączącej niesienie pomocy natychmiastowej w nagłych sytuacjach i projekty rozwojowe
  • Dynamiczne środowisko pracy oraz stanowisko mające realny wpływ na działania prowadzone na misjach
  • Okazję do niesienia pomocy najbardziej potrzebującym
  • Możliwość wyjazdów na misje zagraniczne PAH
  • Pokrycie kosztów szczepień, badań i ubezpieczenia
  • Wsparcie psychologiczne w razie potrzeby
  • Możliwość wielokierunkowego rozwoju
  • Pracę rozpoczynająca się od zaraz z 3-miesięcznym okresem próbnym i kolejną umowę na czas nieokreślony
  • Dogodnie położone biuro w pobliżu metra Arsenał
  • Elastyczny czas pracy
  • Dodatkowe dni wolne
  • Zniżkę na studia z pomocy humanitarnej,
  • Zniżkę na kartę Multisport.

Jeśli jesteś zainteresowany, aplikuj, klikając poniższy link.

 

 

 

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.