Do Twoich zadań należeć będzie:
- Rozwijanie standardów bezpieczeństwa PAH oraz wzmacnianie świadomości w zakresie bezpieczeństwa wśród pracowników w kraju i zagranicą
- Analiza ryzyka i danych dot. bezpieczeństwa obszarów, na których działa PAH, inicjowanie działań prewencyjnych na podstawie tych analiz
- Regularne kontrole funkcjonowania systemu bezpieczeństwa PAH na terenie kraju i w biurach krajowych PAH (Kenia, Somalia, Sudan Południowy, Jemen, Madagaskar, Ukraina)
- Wsparcie Dyrektorów Biur i personelu Security w biurach krajowych PAH w zakresie bezpieczeństwa
- Uczestnictwo w działaniach zespołów zadaniowych i kryzysowych PAH
- Przygotowywanie budżetu Zespołu Global Security, wsparcie biur krajowych w tym zakresie
- Sporządzanie i nadzorowanie implementacji planów bezpieczeństwa, nowych procedur, planów ewentualnościowych
- Prowadzenie procesu przygotowań personelu do pracy w biurach krajowych (briefingi i szkolenia)
- Zakup sprzętu bezpieczeństwa, nadzorowanie jego przechowywania i gotowości do użycia
- Wzmacnianie współpracy PAH z innymi organizacjami w zakresie bezpieczeństwa
- Wsparcie procesu pozyskiwania i realizowania ubezpieczeń dla pracowników