AAA
AAA

Koordynator/ka Programu Misji – Irakpowrót

Jesteśmy polską organizacją humanitarną. Niesiemy pomoc osobom cierpiącym z powodu kryzysów humanitarnych wywołanych przez konflikty zbrojne i katastrofy naturalne. Naszą misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszanie cierpienia i promowanie wartości humanitarnych.

Jesteśmy tam, gdzie wsparcie jest najbardziej potrzebne. Działamy na całym świecie. Docieramy z pomocą przede wszystkim do osób i grup szczególnie narażonych na następstwa kryzysów humanitarnych: kobiet, dzieci, osób starszych, z niepełnosprawnościami, wewnętrznie przemieszczonych. Zapewniamy wodę i toalety, jedzenie, bezpieczne schronienie i dostęp do edukacji. Więcej o PAH na www.pah.org.pl.

W związku z nieustannym rozwojem naszej organizacji, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator/ka Programu Misji – Irak

Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • kompletowanie i przechowywanie dokumentacji,
  • prowadzenie rejestrów,
  • przygotowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem,
  • raportowanie miesięczne / kwartalne/ roczne zgodne z wytycznymi,
  • przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej,
  • sporządzanie i weryfikacja dokumentacji projektowej, zarządzanie przepływem informacji,
  • współpraca z działami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi audytorami oraz instytucjami kontroli,
  • reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych,
  • kontrolowanie realizacji oraz zamykanie projektu.

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane z organizacji pozarządowej)
  • posługujesz się j. angielskim na poziomie B2 lub wyższym, znajomość j. arabskiego jest plusem,
  • jesteś zaawansowanym użytkownikiem pakietu Microsoft Office,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami,
  • jesteś dobrze zorganizowany, komunikatywny i potrafisz pracować pod presją,
  • cenisz sobie współpracę w międzynarodowym środowisku,
  • chcesz rozwijać się w sektorze pomocy humanitarnej,
  • mile widziana znajomość regionu Bliskiego Wschodu.

Dlaczego warto u nas pracować:

  • oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pakiet benefitów tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia podyplomowe z pomocy humanitarnej,
  • możliwość częściowej pracy w trybie zdalnym,
  • szkolenia i wiedzę z zakresu pomocy humanitarnej,
  • międzynarodowe i przyjazne środowisko pracy.

 

Jeśli bliskie są Ci nasze działania i wartości, a ponadto posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online 21.09.2020.

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.