AAA
AAA

KOORDYNATOR/KA BIURApowrót

Jesteśmy polską organizacją humanitarną. Niesiemy pomoc osobom cierpiącym z powodu kryzysów humanitarnych wywołanych przez konflikty zbrojne i katastrofy naturalne. Naszą misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszanie cierpienia i promowanie wartości humanitarnych.

Jesteśmy tam, gdzie wsparcie jest najbardziej potrzebne. Działamy na całym świecie. Docieramy z pomocą przede wszystkim do osób i grup szczególnie narażonych na następstwa kryzysów humanitarnych: kobiet, dzieci, osób starszych, z niepełnosprawnościami, wewnętrznie przemieszczonych. Zapewniamy wodę
i toalety, jedzenie, bezpieczne schronienie i dostęp do edukacji. Więcej o PAH na www.pah.org.pl.

W związku z nieustannym rozwojem naszej organizacji, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

KOORDYNATOR/KA BIURA
Miejsce pracy: Kraków

Inicjowanie przez Ciebie działań PAH w Krakowie pozwoli na szersze dotarcie naszych kampanii społecznych oraz budowanie aktywnej społeczności działającej na rzecz pomocy osobom dotkniętym kryzysami humanitarnymi.

DO TWOICH ZADAŃ BĘDZIE NALEŻEĆ:

Działalność merytoryczna:

  • inicjowanie działań, które poszerzają świadomość społeczną, wzmacniają wizerunek
    i dotarcie organizacji,
  • realizowanie wydarzeń merytorycznych, akcji, zbiórek w przestrzeni miasta Krakowa i w regionie,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji oraz reprezentowanie Fundacji,
  • rekomendowanie działań możliwych do realizacji na poziomie ogólnopolskim,
  • koordynowanie akcji ogólnopolskich w bliskiej współpracy z biurem w Warszawie,
  • budowanie i wspieranie zespołu wolontariuszy,
  • pozyskiwanie środków finansowych na realizację działań programowych,
  • zapewnienie płynności funkcjonowania biura.

Działalność zarządcza:

  • planowanie i realizacja strategii biura,
  • delegowanie zadań, motywowanie pracownika i wolontariuszy oraz rozwijanie ich kompetencji,
  • tworzenie i realizacja budżetu biura,
  • administracja biura.

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

  • masz bardzo dobry kontakt z ludźmi, jesteś osobą otwartą, która pociąga za sobą innych,
  • animowałeś/łaś działania społeczne z aktywistami lub wolontariuszami,
  • jesteś osobą kreatywną, która chce realizować projekty skierowane do różnych grup (np. seniorów),
  • masz minimum 2 lata doświadczenia w realizacji projektów (jako PM), jesteś dobrym organizatorem, potrafisz zarządzać budżetem projektu oraz harmonogramem,
  • nie boisz się wystąpień publicznych i wystąpień w mediach,
  • masz wysoką kompetencję międzykulturową,
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2,
  • jesteś otwarty/a na podróże służbowe.
  • Mile widziane doświadczenie pracy w NGO lub instytucji kultury.

Dlaczego warto u nas pracować:

  • Dostęp do wiedzy z sektora humanitarnego,
  • Zniżka na studia z pomocy humanitarnej,
  • Umowa o pracę i elastyczny grafik,
  • Brak dress code’u w naszym biurze,
  • Lokalizacja biura w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku,
  • Dodatkowe dni wolne w roku,
  • Zniżka na kartę Multisport.

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, a ponadto posiadasz niezbędne doświadczenie
i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie ogromną determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do 20 września 2019.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

 

 

 

 

 

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.