AAA
AAA

KOORDYNATOR/KA PROGRAMU MISJI (DESK OFFICER) – SOMALIA/KENIA I UKRAINApowrót

Jesteśmy polską organizacją humanitarną. Niesiemy pomoc osobom cierpiącym z powodu kryzysów humanitarnych wywołanych przez konflikty zbrojne i katastrofy naturalne. Naszą misją jest uczynić świat lepszym przez zmniejszanie cierpienia i promowanie wartości humanitarnych.

Jesteśmy tam, gdzie wsparcie jest najbardziej potrzebne. Działamy na całym świecie. Docieramy z pomocą przede wszystkim do osób i grup szczególnie narażonych na następstwa kryzysów humanitarnych: kobiet, dzieci, osób starszych, z niepełnosprawnościami, wewnętrznie przemieszczonych. Zapewniamy wodę i toalety, żywność, bezpieczne schronienie i dostęp do edukacji. Więcej o PAH na www.pah.org.pl.

KOORDYNATOR/KA PROGRAMU MISJI (DESK OFFICER) – SOMALIA/KENIA I UKRAINA

Miejsce pracy: Warszawa, regularne wyjazdy do Somalii i Kenii lub na Ukrainę

Dzięki sprawnej koordynacji pomiędzy jedną z naszych misji (w Somalii/Kenii lub na Ukrainie)
a siedzibą główną PAH w Warszawie, będziemy mogli efektywnie działać na rzecz osób najbardziej potrzebujących oraz poszerzać zakres udzielanej w danym kraju pomocy.

DO TWOICH ZADAŃ BĘDZIE NALEŻEĆ:

• monitorowanie i wsparcie bieżącej pracy misji,
• dbanie o prawidłowość i obieg dokumentów związanych z funkcjonowaniem misji,
• koordynowanie prac misji w zakresie tworzenia, rozliczania i raportowania projektów,
• współpraca z poszczególnymi działami HQ w zakresie funkcjonowania misji,
• wsparcie procesu przepływu informacji między misją a HQ,
• monitorowanie sytuacji humanitarnej, wydarzeń i trendów w danych lokalizacjach,
• reprezentowanie PAH w kontaktach zewnętrznych,
• administracja danymi dotyczącymi misji,
• współpraca z mediami.

 

 

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

  • posiadasz minimum rok doświadczenia zawodowego w pracy w zespole,
  • bardzo dobrze organizujesz swoją pracę,
  • jesteś rzetelny/a i systematyczny/a,
  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne i doświadczenie w pracy w zróżnicowanym kulturowo środowisku,
  • posiadasz wysoko rozwiniętą kompetencję międzykulturową,
  • cechuje Cię wysoka kultura osobista,
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie C1,
  • znasz sektor humanitarny,
  • umiesz pracować w zespole,
  • masz gotowości do krótkoterminowych wyjazdów na misje zagraniczne PAH.

 DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ:

  • dostęp do wiedzy z sektora humanitarnego,
  • szkolenia i dostęp do biblioteki tematycznej,
  • zniżka na studia z pomocy humanitarnej,
  • umowa o pracę i elastyczny grafik,
  • brak dress code’u w naszym biurze,
  • lokalizacja w centrum Warszawy,
  • dodatkowe dni wolne w roku,
  • zniżka na kartę Multisport.

Poszukujemy dwóch osób – Koordynatora/ki Programu Misji w Somalii/Kenii i Koordynatora Programu Misji na Ukrainie. Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, a ponadto posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie ogromną determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do 9 stycznia 2020.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.