AAA
AAA

Specjalista/ka ds.Zakupówpowrót

Lokalizacja: Warszawa 
 

Do twoich zadań należeć będzie: 

  • Przygotowywanie i realizacja postępowań zakupowych, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem i procedurami PAH; 
  • Prowadzenie procesów ofertowych i negocjacyjnych z potencjalnymi kontrahentami, wybór odpowiednich dostawców; 
  • Monitorowanie zamówień, terminów dostaw, dystrybucja i wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności z dostawcami; 
  • Ścisła współpraca, koordynacja i komunikacja z Zespołami Programowymi na Misjach PAH oraz wewnętrznymi interesariuszami; 
  • Rozumienie potrzeb zakupowych, rekomendowanie ulepszeń procesu i jak najskuteczniejsze wspieranie Zespołów Programowych PAH w osiąganiu ich celów; 
  • Wspieranie Logistyki w zakresie magazynowania i transportów, odpraw celnych (współpraca ze spedytorami i dostawcami usług logistyczno-magazynowych, Agencjami Celnymi); 
  • Prowadzenie ewidencji zakupowej i uporządkowana archiwizacja wymaganej dokumentacji w programie SharePoint; 
  • Rozliczanie faktur za zakup towarów i usług, kontrola i monitorowanie wydatków w stosunku do zatwierdzonych zamówień; 
  • Monitorowanie rynku dostawców w celu pozyskania jak najkorzystniejszej oferty asortymentowej lub serwisowej, zgodnie z zasadą „value for money”, przejrzystości i konkurencyjności. 

 

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli: 

  • Posiadasz doświadczenie w zakupach, logistyce, zarządzaniu flotą, odprawach celnych i finansach (preferowane doświadczenie zdobyte w sektorze humanitarnym/NGO); 
  • Masz doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań zakupowych z uwzględnieniem etycznych standardów zakupów i kosztów; 
  • Umiesz prowadzić rozmowy handlowe i negocjacje, wykonywać kalkulacje i porównywać oferty; 
  • Jesteś samodzielny. Posiadasz doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej. Potrafisz współpracować z kierownictwem i innymi pracownikami; 
  • Znasz pakiet MS Office – szczególnie program Excel;
  • Biegłe posługujesz się językiem polskim i angielskim w mowie i piśmie (poziom B2). Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem; 
  • Posiadasz wykształcenie wyższe. 

To oferujemy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; 
  • Pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie; 
  • Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole; 
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego; 
  • Dodatkowe dni wolne w ciągu roku; 
  • Benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne. 

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 20 sierpnia 2022 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego. 

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.