Specjalista/ka ds. komunikacjipowrót
Opis stanowiska:
Prowadzone przez Ciebie działania komunikacyjne i organizowane wydarzenia, będą wzmacniać i promować wizerunek i markę PAH w zgodzie z naszymi wartościami, upowszechniać znajomość naszych działań i programów, a także wspierać pozyskiwanie funduszy umożliwiających nam szybkie reagowanie na kryzysy humanitarne dotykające ludzi w różnych zakątkach świata, niesienie pomocy rozwojowej w krajach Globalnego Południa oraz realizację naszego programu wsparcia dzieci w Polsce.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Tworzenie i publikowanie treści do darczyńców na platformach fundrisingowych, informowanie o działaniach i potrzebach, wybór odpowiednich zdjęć;
- Opieka nad platformą z treściami edukacyjnymi stworzoną na szablonie World Press;
- Budowanie relacji i komunikowanie się z osobami zakładającymi zbiórki na rzecz PAH;
- Zbieranie i przygotowywanie human stories oraz dokumentacji fotograficznej z działań PAH w Polsce;
- Udział w przygotowywaniu i realizacji kampanii społecznych, wizerunkowych i fundraisingowych;
- Analiza trendów i proponowanie ciekawych, niestandardowych pomysłów działań i komunikacji z darczyńcami i ogółem społeczeństwa;
- Uczestniczenie w działaniach emergency poprzez zakładanie zbiórek online, publikowanie treści.
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- masz przynajmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- piszesz ciekawe, rzetelne i poprawne językowo teksty informacyjne i promocyjne,
- sprawnie pracujesz w programach do tworzenia prezentacji (Canva, Power Point, itp.),
- jesteś dobrze zorganizowana/y, potrafisz pracować pod presją czasu i/lub równolegle nad kilkoma projektami,
- lubisz i potrafisz efektywnie pracować w zespole, jesteś komunikatywna/y i masz pozytywne nastawienie,
- znasz język angielski co najmniej na poziomie B2,
- cechuje Cię wysoka kultura osobista, przywiązanie do wartości etycznych, otwartość, zrozumienie różnic kulturowych oraz chęć niesienia pomocy,
- posiadasz doświadczenie w pracy w programach systemu Adobe (Photoshop, Premiere, InDesign, Illustrator) oraz umiejętność prowadzenia mediów społecznościowych mile widziane.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – praca w niepełnym wymiarze godzin (pół etatu);
- pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie;
- pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;
- elastyczny czas pracy, możliwość pracy hybrydowej;
- zniżkę na studia z pomocy humanitarnej.
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 20 czerwca 2023 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.