AAA
AAA

Specjalista/ka ds. komunikacjipowrót

Opis stanowiska: 

Prowadzone przez Ciebie działania komunikacyjne i organizowane wydarzenia, będą wzmacniać i promować wizerunek i markę PAH w zgodzie z naszymi wartościami, upowszechniać znajomość naszych działań i programów, a także wspierać pozyskiwanie funduszy umożliwiających nam szybkie reagowanie na kryzysy humanitarne dotykające ludzi w różnych zakątkach świata, niesienie pomocy rozwojowej w krajach Globalnego Południa oraz realizację naszego programu wsparcia dzieci w Polsce. 

Do twoich zadań należeć będzie: 

  • Tworzenie i publikowanie treści do darczyńców na platformach fundrisingowych, informowanie o działaniach i potrzebach, wybór odpowiednich zdjęć; 
  • Opieka nad platformą z treściami edukacyjnymi stworzoną na szablonie World Press; 
  • Budowanie relacji i komunikowanie się z osobami zakładającymi zbiórki na rzecz PAH; 
  • Zbieranie i przygotowywanie human stories oraz dokumentacji fotograficznej z działań PAH w Polsce; 
  • Udział w przygotowywaniu i realizacji kampanii społecznych, wizerunkowych i fundraisingowych; 
  • Analiza trendów i proponowanie ciekawych, niestandardowych pomysłów działań i komunikacji z darczyńcami i ogółem społeczeństwa; 
  • Uczestniczenie w działaniach emergency poprzez zakładanie zbiórek online, publikowanie treści. 

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli: 

  • masz przynajmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku, 
  • piszesz ciekawe, rzetelne i poprawne językowo teksty informacyjne i promocyjne, 
  • sprawnie pracujesz w programach do tworzenia prezentacji (Canva, Power Point, itp.), 
  • jesteś dobrze zorganizowana/y, potrafisz pracować pod presją czasu i/lub równolegle nad kilkoma projektami, 
  • lubisz i potrafisz efektywnie pracować w zespole, jesteś komunikatywna/y i masz pozytywne nastawienie, 
  • znasz język angielski co najmniej na poziomie B2, 
  • cechuje Cię wysoka kultura osobista, przywiązanie do wartości etycznych, otwartość, zrozumienie różnic kulturowych oraz chęć niesienia pomocy, 
  • posiadasz doświadczenie w pracy w programach systemu Adobe (Photoshop, Premiere, InDesign, Illustrator) oraz umiejętność prowadzenia mediów społecznościowych mile widziane. 

Oferujemy: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – praca w niepełnym wymiarze godzin (pół etatu); 
  • pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie; 
  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole; 
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego; 
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy hybrydowej; 
  • zniżkę na studia z pomocy humanitarnej. 

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia  20 czerwca 2023 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego. 

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.