AAA
AAA

Specjalista/ka ds. Komunikacjipowrót

Lokalizacja: Warszawa 

Do twoich zadań należeć będzie: 

  • przygotowywanie treści na kanały social media PAH;  
  • tworzenie treści i materiałów na stronę www oraz materiałów informacyjnych, promocyjnych i sprawozdawczych;  
  • udział w przygotowywaniu i realizacji kampanii społecznych, wizerunkowych i fundraisingowych;  
  • opieka nad zasobami foto i wideo;  
  • analiza trendów i proponowanie ciekawych, niestandardowych pomysłów działań i komunikacji z darczyńcami i ogółem społeczeństwa;  
  • nawiązywanie współpracy z instytucjami, organizacjami i osobami publicznymi w celu propagowania wiedzy o działalności pomocowej i edukacyjnej PAH;  
  • kontakt z zagranicznymi misjami PAH oraz innymi zespołami w celu aktualizacji informacji o działaniach PAH;  
  • budżetowanie i rozliczanie organizowanych wydarzeń oraz terminowe procesowanie faktur i umów.  

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli: 

  • masz przynajmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku;  
  • sprawnie obsługujesz social media i potrafisz maksymalizować zasięgi postów;  
  • piszesz ciekawe, rzetelne i poprawne językowo teksty informacyjne i promocyjne  
  • posiadasz wyczucie estetyki graficznej;  
  • masz doświadczenie w pracy w programach środowiska Adobe (np. Photoshop, Premiere, InDesign, Illustrator) oraz w programach do tworzenia prezentacji (np. Canva, Power Point);  
  • masz wyższe wykształcenie – preferowane kierunki: komunikacja, PR, dziennikarstwo, kierunki językowe;  
  • znasz język angielski co najmniej na poziomie B2;  
  • jesteś dobrze zorganizowana/y, potrafisz pracować pod presją czasu i/lub równolegle nad kilkoma projektami;  
  • lubisz i potrafisz efektywnie pracować w zespole, jesteś komunikatywna/y i masz pozytywne nastawienie;
  • wykazujesz gotowość do wyjazdów zagranicznych.

     

To oferujemy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;  
  • Pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie;  
  • Pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole;  
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;  
  • Dodatkowe dni wolne w ciągu roku;  
  • Benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne.  

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 10 grudnia 2022 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.  

 

 

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.