AAA
AAA

Specjalist(k)a ds. marketingupowrót

Opis stanowiska:

Prowadzone przez Ciebie działania marketingowe będą wzmacniać i promować wizerunek i markę PAH w zgodzie z naszymi wartościami, upowszechniać znajomość naszych działań i programów, a także wspierać pozyskiwanie funduszy umożliwiających nam szybkie reagowanie na kryzysy humanitarne dotykające ludzi w różnych zakątkach świata, niesienie pomocy rozwojowej w krajach Globalnego Południa oraz realizację naszego programu wsparcia dzieci w Polsce.

 

Twój zakres obowiązków:

  • planowanie i koordynacja kampanii społecznych, wizerunkowych i fundraisingowych
  • planowanie i wdrażanie działań reklamowych (w tym planowanie i zakup mediów)
  • tworzenie treści materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklam
  • wsparcie rozwoju naszych mediów społecznościowych
  • wyszukiwanie dostawców i zamawianie materiałów promocyjnych i brandingowych
  • dbanie o spójność wizerunkową
  • analiza trendów, poszukiwanie pomysłów i niestandardowych rozwiązań
  • analizowanie i raportowanie efektywności przeprowadzanych działań marketingowych oraz wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych
  • negocjacja warunków współpracy z twórcami i agencjami, rozliczanie projektów i kampanii
  • terminowe procesowanie faktur i umów

 

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz przynajmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • jesteś kreatywna/y, masz umiejętność szybkiego i elastycznego reagowania na zmiany i wyzwania
  • jesteś dobrze zorganizowana/y, potrafisz pracować pod presją czasu i/lub równolegle nad kilkoma projektami
  • lubisz i potrafisz efektywnie pracować w zespole, jesteś komunikatywna/y i masz pozytywne nastawienie
  • masz umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne, potrafisz nawiązywać i utrzymywać relacje z partnerami zewnętrznymi
  • znasz narzędzia i masz doświadczenie w promocji marki w Internecie, a także znajomość zagadnień analityki internetowej
  • potrafisz tworzyć i analizować mediaplany i masz doświadczenie w zakupie mediów
  • masz doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych
  • masz wyższe wykształcenie – preferowane kierunki: marketing, reklama, komunikacja PR, zarządzanie
  • znasz język angielski co najmniej na poziomie B2
  • cechuje Cię wysoka kultura osobista, przywiązanie do wartości etycznych i chęć niesienia pomocy
  • znajomość zagadnień związanych z badaniami marketingowymi będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie,
  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
  • elastyczny czas pracy,
  • dodatkowe dni wolne w ciągu roku,
  • benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne.

 

Lokalizacja: Warszawa

 

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do 12 listopada 2021 r.

Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.