Wolontariusz/ka Zespołu Komunikacji – rekrutacja stałapowrót
Wolontariusz/ka Zespołu Komunikacji – rekrutacja stała
Zespół Komunikacji Polskiej Akcji Humanitarnej szuka osoby otwartej na nowe wyzwania! Jeśli chcesz poznać kulisy pracy w organizacji humanitarnej i zdobyć cenne doświadczenie związane z prowadzeniem profili społecznościowych, organizacją wydarzeń i pracą z mediami to ta propozycja może być właśnie dla Ciebie.
Zadania
- Aktualizacja i porządkowanie baz danych.
- Monitorowanie materiałów dziennikarskich dotyczących działań fundacji.
- Pomoc w organizacji wydarzeń.
- Pomoc w obsłudze profili społecznościowych.
- Wsparcie zespołu w bieżącej pracy.
Wymagania
- Dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania priorytetów.
- Sprawne wyszukiwanie i analizowanie informacji.
- Biegłe posługiwanie się programami pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel.
- Analiza i porządkowanie danych.
- Tworzenie jasnych i poprawnych językowo komunikatów.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz pracy w grupie.
- Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
Dla kogo
Zachęcamy do aplikowania studentów i absolwentów kierunków związanych z naukami społecznymi, kulturą, etnologią, dziennikarstwem i mediami. Szukamy osoby, która będzie mogła poświęcić dla nas minimum 10 godzin w tygodniu przez trzy miesiące (z możliwością przedłużenia) w warszawskim biurze PAH.
Oferujemy
Cenne doświadczenie pracy w organizacji humanitarnej oraz możliwość udziału w wewnętrznych szkoleniach i rekrutacjach wewnętrznych. Każdy wolontariusz otrzyma referencje wystawiane na podstawie wykonywanej pracy.
Jak aplikować?
Wyślij formularz aplikacyjny dostępny tutaj.
PAH bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Skontaktujemy się jednak tylko z tymi osobami, które zdecydujemy się zaprosić na rozmowę.