AAA
AAA

Audytor wewnętrznyback

Audytor wewnętrzny 
Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków 

  • Przygotowywanie rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka; 
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur regionalnych PAH, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji; 
  • Przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli; 
  • Udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej; 
  • Rozwój narzędzi i metod audytu wewnętrznego stosowanych w PAH; Pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów HQ i biur regionalnych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych; 
  • Monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych; 
  • Koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej; 
  • Kierowanie pracami zespołu audytu wewnętrznego: rozwój kompetencji pracowników, weryfikacja rezultatów ich pracy, zarządzanie budżetem zespołu. 

Nasze oczekiwania 

  • Masz co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego w rozbudowanych strukturach organizacyjnych w środowisku międzynarodowym; 
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze merytorycznym: audyt wewnętrzny, audyt zewnętrzny, compliance lub pokrewne; 
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze pomocy humanitarnej i rozwojowej; 
  • Posiadasz umiejętności analityczne; 
  • Jesteś doświadczony/a w zarządzaniu małym zespołem; 
  • Zarządzałeś projektami; 
  • Masz wykształcenie wyższe (min. licencjat). Preferowane kierunki: zarządzanie, finanse lub pokrewne. 
  • Posługujesz się biegle językiem polskim, a do tego znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (C1); 
  • Gotowość do wyjazdów służbowych poza Polskę; 
  • Masz prawo jazdy kat. B. 

To oferujemy: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  
  • pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie  
  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole  
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego  
  • pracę w modelu hybrydowym – 9 dni pracy zdalnej w miesiącu  
  • dodatkowe dni wolne w ciągu roku  
  • benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne  

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia  17 maja 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.  

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.