Audytor wewnętrznyback
Audytor wewnętrzny
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka;
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur regionalnych PAH, zgodnie z planem audytów zatwierdzonym przez Zarząd oraz sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji;
- Przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli;
- Udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej;
- Rozwój narzędzi i metod audytu wewnętrznego stosowanych w PAH; Pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów HQ i biur regionalnych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych;
- Monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych;
- Koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej;
- Kierowanie pracami zespołu audytu wewnętrznego: rozwój kompetencji pracowników, weryfikacja rezultatów ich pracy, zarządzanie budżetem zespołu.
Nasze oczekiwania
- Masz co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego w rozbudowanych strukturach organizacyjnych w środowisku międzynarodowym;
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze merytorycznym: audyt wewnętrzny, audyt zewnętrzny, compliance lub pokrewne;
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze pomocy humanitarnej i rozwojowej;
- Posiadasz umiejętności analityczne;
- Jesteś doświadczony/a w zarządzaniu małym zespołem;
- Zarządzałeś projektami;
- Masz wykształcenie wyższe (min. licencjat). Preferowane kierunki: zarządzanie, finanse lub pokrewne.
- Posługujesz się biegle językiem polskim, a do tego znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (C1);
- Gotowość do wyjazdów służbowych poza Polskę;
- Masz prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie
- pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- pracę w modelu hybrydowym – 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
- dodatkowe dni wolne w ciągu roku
- benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne
Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia 17 maja 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.