Do Twoich zadań należeć będzie:
- rozwój programu pomocy humanitarnej i rozwojowej; przygotowywanie i rekomendacja do wdrożenia działań w tym obszarze
- budowanie i realizowanie strategii według ram globalnej strategii Fundacji
- przygotowanie i rekomendacja do wdrożenia działań pomocy natychmiastowej i rozwojowej
- koordynowanie współpracy pomiędzy wewnętrznymi działami Fundacji
- działania umożliwiające optymalizację kosztów w ramach organizacji
- zarządzanie Zespołem Koordynatorów Biur Krajowych PAH oraz Zespołem Emergency Response (zlecanie zadań, prowadzenie rozmów okresowych, rozwijanie kompetencji pracowników)
- przygotowywanie i prowadzenie wewnętrznych szkoleń merytorycznych
- współpraca z zewnętrznymi audytorami i instytucjami kontroli
- współpraca z zewnętrznymi partnerami w zakresie merytorycznym
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo w zagranicznych Biurach Krajowych PAH
- opracowywanie planów finansowych i zarządzanie budżetem działu
- zarządzanie przepływem informacji
- reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych, rzecznictwo