AAA
AAA

Specjalista/ka ds. audytu wewnętrznegoback

Lokalizacja: Warszawa
Stanowisko: Specjalista/ka ds. audytu wewnętrznego 

Twój zakres obowiązków:

  • Udział w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych PAH w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka, 
  • Udział w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i wyrywkowych kontroli biur krajowych  PAH, sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji, 
  • Udział w zapewnieniu PAH odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej, 
  • Pozytywny wpływ na dalszy rozwój PAH poprzez wsparcie menedżerów Siedziby Głównej PAH i biur krajowych w implementacji zaleceń i ustaleń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych, 
  • Monitorowanie wdrożenia zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych, 
  • Koordynacja audytów prowadzonych przez donorów instytucjonalnych oraz organy władzy publicznej, 

 

Nasze oczekiwania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze merytorycznym: audyt wewnętrzny, audyt zewnętrzny, compliance lub pokrewne; chętnie w środowisku międzynarodowym, 
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze pomocy humanitarnej i rozwojowej; 
  • Posiadasz umiejętności analityczne; 
  • Zarządzałeś projektami; 
  • Masz wykształcenie wyższe (min. licencjat). Preferowane kierunki: zarządzanie, finanse lub pokrewne. 
  • Posługujesz się biegle językiem polskim, a do tego znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (C1); 
  • Posiadasz gotowość do wyjazdów służbowych poza Polskę; 
  • Masz prawo jazdy kat. B. 

To oferujemy: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  
  • pracę w organizacji pożytku publicznego cieszącej się bardzo wysokim zaufaniem społecznym i udokumentowaną historią efektywnych działań pomocowych w Polsce i na świecie  
  • pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, w przyjaznym i otwartym zespole  
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego  
  • pracę w modelu hybrydowym – 9 dni pracy zdalnej w miesiącu  
  • dodatkowe dni wolne w ciągu roku  
  • benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżka na studia z zakresu pomocy humanitarnej i inne  

Jeśli bliskie są Ci nasza misja i wartości, posiadasz niezbędne doświadczenie i kompetencje potrzebne na tym stanowisku i masz w sobie determinację do pomagania innym, zapraszamy Cię do złożenia aplikacji online do dnia  17 maja 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacyjnego.  

Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.