AAA
AAA

Dla biznesuKontakt

Zostań naszym partnerem

Wybierając PAH na partnera działań społecznych, Państwa firma pomaga nam docierać z pomocą do ludzi najbardziej jej potrzebujących – osób dotkniętych skutkami katastrof naturalnych, konfliktów zbrojnych i wynikającego z nich często ubóstwa. Wspólnie z nami stawiają Państwo czoła palącym wyzwaniom współczesnego świata i przyczyniają się do pozytywnych zmian w życiu konkretnych ludzi.

Umożliwiają nam Państwo dostarczanie wody pitnej, żywności i schronienia ludziom, którzy ucierpieli w wyniku kryzysów humanitarnych, a w Polsce fundowanie szkolnych posiłków dla potrzebujących wsparcia dzieci w ramach programu .

Państwa firma może razem z nami zaangażować się we wspieranie ludzi potrzebujących pomocy na wiele sposobów, m.in. w ramach długofalowego partnerstwa strategicznego, sprzedaży produktów dedykowanych PAH, programów lojalnościowych lub zaangażowania pracowników i pracowniczek (np. poprzez udział w maratonach charytatywnych lub przekazywanie końcówek pensji na rzecz działań PAH). Razem z Państwem wypracujemy optymalny, indywidulany model współpracy, niosący obopólne korzyści oraz spójny z celami społecznej odpowiedzialności i specyfiką działalności Państwa firmy.

DLACZEGO WARTO BYĆ NASZYM PARTNEREM
Zapraszamy do współpracy firmy podzielające nasze wartości i cele, które dzięki współpracy z PAH chcą wzmocnić wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie. Oferujemy Państwu:

  • wzmocnienie wizerunku Państwa firmy jako partnera zaangażowanego we wspieranie ważnych celów społecznych i humanitarnych, wewnątrz firmy oraz
    w kontaktach z klientami
  • możliwość wspierania profesjonalnych działań humanitarnych za granicą
  • zaplanowanie Państwa strategii CSR w oparciu o działania humanitarne PAH
  • komunikowanie mierzalnych efektów Państwa wsparcia
  • możliwość zaangażowania we współpracę pracowników i pracowniczek Państwa firmy
  • współpracę z wiarygodnym i rozpoznawalnym partnerem społecznym, respektującym międzynarodowe standardy pomocy humanitarnej oraz etycznego fundraisingu
  • współpracę z pełnym pasji, kompetentnym i zmotywowanym zespołem PAH
  • dostęp do eksperckiej wiedzy dotyczącej pomocy humanitarnej i rozwojowej.

Współpracujemy z sektorem prywatnym od początku naszej działalności. Cenimy naszych partnerów biznesowych, szczególnie partnerów strategicznych, ponieważ dzięki przekazywanym przez nich środkom i udzielanym wsparciu możemy planować i realizować długofalowe, skuteczne działania oraz z większą elastycznością reagować na potrzeby ludzi, którym pomagamy.

FORMY WSPÓŁPRACY

ESET dla PAH – zaawansowana ochrona przed zagrożeniami w sieci

Firma ESET od ponad 30 lat jest globalnym dostawcą oprogramowania zabezpieczającego komputery firm oraz użytkowników indywidualnych.

Niezawodność rozwiązań firmy ESET potwierdzają liczne certyfikacje przyznane przez specjalistyczne organizacje badawcze, takie jak Virus Bulletin czy AV-Comparatives. ESET chroni ponad 110 milionów użytkowników na całym świecie, w tym ponad 6 milionów Polaków. Dystrybutorem rozwiązań ESET jest firma DAGMA Bezpieczeństwo IT.

Nowa możliwość wspierania działań PAH – mikrodonacje z Donateo

Projekt Donateo to jedno z wielu przedsięwzięć wrocławskiej firmy fintech, którą jest BetterPOS. Platforma Donateo łączy we wspólnym, dobroczynnym celu biznes odpowiedzialny społecznie, organizacje oraz darczyńców. Misją Donateo jest krzewienie kultury dobroczynności poprzez dostępne i przystępne narzędzia ułatwiające wspieranie fundacji i stowarzyszeń.

Donateo oferuje rozwiązania omnichannel w zakresie fundraisingu cyfrowego, które ułatwiają organizacjom non-profit pozyskiwanie środków na cele statutowe oraz na rzecz ich podopiecznych. Do kluczowych produktów BetterPOS należy obecnie Aplikacja Donateo dostępna na…

OD STUDNI PO SZKOŁY – WSPÓŁPRACA ELECTROLUX Z PAH

Czy polski oddział międzynarodowej korporacji stać na odważne posunięcia w obszarze CSR? Electrolux udowadnia, że Społeczna Odpowiedzialność Biznesu to nie tylko troska o najbliższe otoczenie. Dzięki zaangażowaniu Electrolux Poland, Polska Akcja Humanitarna mogła pomóc ponad dwudziestu tysiącom potrzebujących w Sudanie Południowym i Somalii.

ALTENBERG DLA PAJACYKA

Wydawnictwo Altenberg założył Radosław Kotarski, popularyzator wiedzy znany z programu Polimaty na YouTube. Od samego początku wydawnictwo działa zgodnie z hasłem „Zaspokajamy nie tylko głód wiedzy!” i wspiera program dożywiania dzieci Pajacyk.

Mechanizm działania jest bardzo prosty – każda sprzedana książka, każdego z autorów i autorek, których wydaje Altenberg, to jeden posiłek dla dziecka w ramach programu Pajacyk. Radek Kotarski zaprosił do współpracy na tych samych zasadach kolejnych popularnych twórców takich jak Arlena Witt (Po Cudzemu), Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster), Joanna Glogaza i Michał Poznański (Drollercaster). Wszyscy wydają w tej samej formule – sprzedaż dobrej jakości książek łączy się z dobroczynnością. Sukces wydawnictwa przełożył się na wsparcie Pajacyka. Ponad 125 tysięcy sprzedanych książek to dokładnie 125 tysięcy sfinansowanych posiłków. Rozpoczęta w 2017 roku współpraca do lipca 2019 przyniosła milion złotych przekazanych na pomoc.

MICHAŁ SZAFRAŃSKI DLA PAJACYKA

Michał Szafrański to twórca bloga „Jak oszczędzać pieniądze”, podcaster, autor bestsellerowych książek, mąż, tata i wreszcie – inspirujący i społecznie zaangażowany influencer, który od 2015 roku strategicznie wspiera program dożywiania dzieci Pajacyk. Wpłaty od Michała i jego czytelników to już 400 803,01 zł tysięcy złotych czyli ponad 100 tysięcy obiadów w programie dożywiania dzieci Pajacyk.

Michał wspiera Pajacyka od 2015 roku. Decyzja o wspieraniu programu dożywiania dzieci nie była przypadkowa – Michałowi zależało na długofalowym wsparciu inicjatywy z zakresu edukacji lub zaspokajania podstawowych potrzeb, bieżącym monitorowaniu skali pomocy i jej przekładalności na wyraźny efekt.

10 tysięcy posiłków dla Pajacyka – cel na 2015 rok został zrealizowany przez Michała i jego czytelników z małym opóźnieniem. Kolejne lata to nowe, coraz bardziej odważne cele i spektakularne wyniki. W 2016 roku miała miejsce premiera książki „Finansowy Ninja”. Każdy sprzedany egzemplarz to równowartość jednego posiłku czyli 4 złote dla Pajacyka. Książka wydana w unikalnym na polskim rynku modelu selfpublishingowym okazała się bestsellerem. Rok 2016 zakończył się z wynikiem 34 184 posiłków na Pajacyka. Cel na 2017 – 50 tysięcy posiłków został przebity o 50% i na koniec roku Michał i jego czytelnicy ufundowali 75 175 posiłków dla dzieci w potrzebie.

Partnerzy

Santander Partner strategiczny

Santander Bank jest wieloletnim Partnerem PAH. Już od 2003 r. wspiera program dożywiania dzieci Pajacyk. Dzięki karcie kredytowej Visa Silver Akcja Pajacyk klienci banku również chętnie angażują się w akcję. W 2006 roku Santander otrzymał tytuł „Dobroczyńcy Roku”, przyznawany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce m.in. za wspieranie programu Pajacyk. Dodatkowo od 2018 r. uczestnicy Programu Pomagam z Santander w wieku od 13 do 19 lat, wspierają akcję podczas płatności kartą Dopasowaną.

Altenberg Sp. z o.o. Partner strategiczny

Wydawnictwo Altenberg wspiera nasz program dożywiania dzieci Pajacyk od 2017. Każda sprzedana książka to jeden posiłek dla dziecka. W roku 2021 suma wpłat osiągnęła zawrotną kwotę 2,5 mln. złotych! Dzięki temu mogliśmy sfinansować ponad 500 tyś. posiłków dla dzieci!

MEBLIK Partner strategiczny

Polska firma meblowa obecna na wielu rynkach zagranicznych, konsekwentnie angażująca się w działalność społeczną, wspierająca działania PAH od wielu lat. Dzięki jej wsparciu wybudowaliśmy 5 studni w Sudanie Południowym, a także ujęcie wody i 15 toalet w Somalii. Od 2019 r. Meblik finansuje bardzo ważny projekt dożywiania kryzysowego w Somalii obejmujący dzieci poniżej 5 r. ż. oraz kobiety w ciąży i karmiące. W 2020 r. programem objęto 1877 osób: 1250 dzieci i 627 kobiet. Rodziny dzieci otrzymały pomoc w postaci racji suchej żywności.

Electrolux Partner strategiczny

Współpracuje z PAH od 2013 roku. Dzięki darowiznom firmy, PAH wybudowała bądź odbudowała łącznie dziewięć punktów wodnych w Sudanie Południowym oraz Somalii. Electrolux jest również głównym sponsorem remontu szkoły średniej w Sudanie Południowym. Od 2019 roku firma wspiera także program dożywania dzieci Pajacyk.

Biedronka Partner strategiczny

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Sieć Biedronka cały przechód ze sprzedaży książki „Zimowa Przygoda Fajniaków” przeznaczyła na program dożywiania dzieci Pajacyk. Do połowy lutego sprzedano ok. 230 tys. egz. książki w cenie 9,99 zł, co pozwoliło na ufundowanie ok. 390 tyś. posiłków dla dzieci.

White&Case Partner strategiczny

Wspiera nas świadcząc usługi z zakresu doradztwa i reprezentacji prawnej.

BP Partner strategiczny

Związany z PAH od 1997 roku. Stworzył jeden z pierwszych programów lojalnościowych w Polsce, dając klientom stacji BP możliwość przekazywania punktów na program Pajacyk. Co roku włącza się w akcję „Świąteczny Stół Pajacyka”.

DHL Global Forwarding Partner strategiczny

Współpracuje z PAH niemal od początku istnienia fundacji, wspiera program Pajacyk oraz co roku, podczas gali dla partnerów biznesowych, organizuje aukcję charytatywną prac dzieci korzystających z programu.

MM Kwidzyn Partner strategiczny

Współpracuje z PAH od 2012 roku. Przekazywane przez firmę środki przeznaczane są na program wsparcia dzieci Pajacyk.

Loyalty Partner Polska Partner strategiczny

W ramach programu PAYBACK uruchomił możliwość przekazywania punktów na dożywianie dzieci w ramach programu Pajacyk.

Microsoft Partner strategiczny

Współpracuje z PAH od lat '90. Przekazuje nam oprogramowanie oraz udziela wsparcia merytorycznego przy wdrażaniu rozwiązań IT.

Mechanistry sp. z o.o. Partner strategiczny

Firma Mechanistry jest naszym partnerem strategicznym od 2023 r. W ciągu naszej 2-letniej współpracy przekazali nam łącznie ponad 370 tys. zł, wspierając naszą pomoc niesioną w kryzysach humanitarnych.

NOXAN Partner strategiczny

Partner strategiczny PAH od 2017 roku, wspiera poprawę warunków sanitarnych w obozach dla migrantów wewnętrznych w Somalii. Firma regularnie wspiera działania wodno-sanitarne PAH w Somalii od 2014 roku.  

KW TRADE Partner strategiczny

AMOS i FIORELLO wspierają finansowo program dożywiania dzieci Pajacyk od 2019 roku – kupując produkty tych marek, każdy może włączyć się w tę ideę.

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Partner strategiczny

Od 2016 roku Świąteczna Karta Podarunkowa z Pajacykiem, to również wsparcie dla dzieci w ramach programu Pajacyk.

DZP Domański Zakrzewski Palinka Partner strategiczny

Od 2018 roku Kancelaria nieodpłatnie udziela PAH porad prawnych we wszystkich obszarach.

KONTEKST Partner strategiczny

Wspiera PAH od 2002 roku, w ramach współpracy wykonuje dla nas tłumaczenia specjalistyczne z języka polskiego na język angielski z obszaru administracji.

GET IT Language Solutions Partner strategiczny

Od 2019 wspiera program Pajacyk oraz misje w Jemenie i na Ukrainie. Dostarcza specjalistyczne tłumaczenia dla największych globalnych korporacji.

Kaufland Partner strategiczny

Sieć sklepów spożywczych Kaufland wspiera PAH oraz program dożywiania dzieci Pajacyk. W 2019 r. Kaufland przekazał Pajacykowi 5% wartości punktów PAYBACK zebranych przez klientów w sklepach w  trakcie kampanii „Urodziny PAYBACK w Kauflandzie”. W ten sposób organizacja otrzymała ponad 140 tys. złotych. W 2020 r. w ramach akcji „Wielka siła drobnych gestów” część dochodu ze sprzedaży produktów firmy Henkel w sklepach należących do sieci również została przeznaczona na wsparcie programu Pajacyk, w listopadzie w akcji sprzedaży kalendarzy adwentowych zebrano 50.000 PLN na rzecz PAH.

Henkel Partner strategiczny

Henkel Polska sp. z o.o. przekaże część dochodów ze sprzedaży swoich produktów jako darowiznę w wysokości 55.000 PLN na rzecz dożywiania dzieci w ramach programu Pajacyk.

Alior Bank Partner strategiczny

Wspiera nas od początku działalności PAH, obsługując nieodpłatnie większość naszych kont bankowych.

Star Media Partner wspierający

Star Media wspiera PAH w zakresie doradztwa mediowego. 

Donateo Partner wspierający

Projekt Donateo to jedno z wielu przedsięwzięć firmy BetterPOS. Platforma Donateo łączy we wspólnym, dobroczynnym celu biznes odpowiedzialny społecznie, organizacje oraz darczyńców. Misją Donateo jest krzewienie kultury dobroczynności poprzez dostępne i przystępne narzędzia ułatwiające wspieranie fundacji i stowarzyszeń. Dzięki Donateo darczyńcy mogą wspierać działania PAH poprzez wirtualne puszki, terminale płatnicze oraz stacjonarne wpłatomaty. 

Instytut Monitorowania Mediów Partner wspierający

Od 2011 r. wspiera PAH udostępniając najnowocześniejsze narzędzia do monitoringu mediów.

Lemoniq Partner wspierający

Przygotowuje kolekcje biżuterii dedykowane PAH, ze sprzedaży których dochód przeznaczany jest na wsparcie naszych działań.

Orange Partner wspierający

Świadczy nam usługi telekomunikacyjne.

Pryzmat Partner wspierający

Przekazuje nam tonery do drukarek oraz wspiera program Pajacyk.

Quendi Language Services Partner wspierający

Przygotowuje dla nas nieodpłatnie tłumaczenia z zakresu komunikacji.

SARE Partner wspierający

Udostępnia nam nieodpłatnie narzędzia do e-marketingu.

DevaGroup Partner wspierający

Firma wspiera PAH w kampaniach AdWords, optymalizacji SEM i SEO oraz analizie danych.

BRAND 24 Partner wspierający

Od 2015 roku udostępnia nieodpłatnie narzędzia do monitoringu Internetu.

Oktawave Partner wspierający

Od 2016 roku udostępnia infrastrukturę informatyczną dla naszych stron internetowych oraz oferuje wsparcie technicznie.

KM Koleje Mazowieckie Partner wspierający

Od 2019 roku udostępnia przestrzeń reklamową w pociągach.

Daibau Partner wspierający

Daibau.pl to portal łączący klientów z doświadczonymi wykonawcami z branży budowlanej na podstawie złożonego projektu. Użytkownicy portalu dzielą się swoimi ocenami i opiniami po realizacji zlecenia, dzięki czemu polski rynek budowlany staje się bardziej przejrzysty, a znalezienie odpowiedniej ekipy prostsze i mniej czasochłonne.

WSC Witold Szymanik i S-ka Partner wspierający

Firma udostępniła licencję do programu ArchiCAD dla naszej misji w Sudanie Południowym.

VIKTORIO Partner wspierający

Dystrybuuje nieodpłatnie nasze przesyłki na terenie Warszawy.

Euronet Partner wspierający

Stworzył możliwość przekazywania darowizn na działania PAH w bankomatach swojej sieci.

WYDAWNICTWO PODATKOWE GOFIN Partner wspierający

Wydawnictwo Podatkowe Gofin istnieje od ponad 30 lat dostarczając firmom, instytucjom i klientom indywidualnym fachowych informacji i wyjaśnień dotyczących praktycznego stosowania przepisów z zakresu: podatków, rachunkowości, ubezpieczeń i prawa pracy. Od 2011 roku regularnie wspiera finansowo działalność humanitarną PAH. Dzięki darowiznom Wydawnictwa GOFIN, PAH mogła świadczyć pomoc m.in. na Bałkanach, w Nepalu i Jemenie, a ostatnio również w Somalii I Sudanie Płd.

ClickMeeting Partner wspierający

Click Meeting udostępnia Polskiej Akcji Humanitarnej narzędzie do przeprowadzania webinarów i wideokonferencji. Narzędzie to odgrywa znaczną rolę podczas organizacji międzynarodowej pomocy humanitarnej.

EWL Partner wspierający

Firma zajmuję się outsourcingiem pracowniczym. Od grudnia 2020 roku wspiera nasze działania, przekazując darowizny na cele statutowe, dzięki czemu możemy elastycznie działać w miejscach największych kryzysów.

Sushi&Food Factor® Partner wspierający

Firma Sushi&Food Factor® dumnie wspiera Polską Akcję Humanitarną i Program Pajacyk, w ramach których polskie dzieci otrzymują tak potrzebne wsparcie żywieniowe i niezwykle ważną w obecnie trudnych czasach - pomoc psychologiczną.

ESET Partner wspierający

Firma ESET od ponad 30 lat jest globalnym dostawcą oprogramowania zabezpieczającego komputery firm oraz użytkowników indywidualnych. Niezawodność rozwiązań firmy ESET potwierdzają liczne certyfikacje przyznane przez specjalistyczne organizacje badawcze, takie jak Virus Bulletin czy AV-Comparatives. ESET chroni ponad 110 milionów użytkowników na całym świecie, w tym ponad 6 milionów Polaków. Dystrybutorem rozwiązań ESET jest firma DAGMA Bezpieczeństwo IT.

City Partner wspierający

Udostępnia nieodpłatnie powierzchnię reklamową na kampanie PAH.

Wczytaj
więcej
Dane są podawane dobrowolnie, ale są konieczne do przekazania darowizny za pośrednictwem PayU.
Darowiznę można przekazać także bez pośrednictwa PayU za pomocą przelewu tradycyjnego, sprawdź numer rachunku tutaj.